| 
			 Ramowy rozkład dnia  | 
		|
| 
			 6:30 - 8:15  | 
			
			 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Opowiadanie historyjek obrazkowych . Zajęcia indywidualne; Zabawy dowolne .Prace porządkowo – gospodarcze.  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 8:15 – 8:30  | 
			
			 Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu; Ćwiczenia poranne  | 
		
| 
			 8:30-9:00  | 
			
			 Pierwsze śniadanie;  | 
		
| 
			 9:00 – 11:15  | 
			
			 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą (kierowane) oraz niekierowane  | 
		
| 
			 11.15– 11:30  | 
			
			 Czynności samoobsługowe i higieniczne, przygotowanie do II śniadania  | 
		
| 
			 11:30-12:00  | 
			
			 Drugie śniadanie  | 
		
| 
			 12:00 – 13:20  | 
			
			 Grupy: Misie, Krasnale Przygotowanie do odpoczynku. Doskonalenie czynności samoobsługowych. Odpoczynek na leżakach. Grupy: Biedronki,Sówki, Tygryski Zabawy relaksacyjne, wyciszające; Zabawy ruchowe, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela bądź kierowane - gry i zabawy dostosowane do wieku i możliwości dzieci; zabawy muzyczne, ruchowe, konstrukcyjne, teatralne, rymowanki, proste wierszyki, piosenki, opowiadania i krótkie historyjki wsparte obrazkami, rekwizytami, ruchem, mimiką, gestami, kierowanie prostych poleceń w języku obcym przygotowujące dzieci do posługiwania się językiem obcym nowożytnym; zajęcia przygotowujące dzieci do udziału w przedszkolnych oraz środowiskowych konkursach, imprezach artystycznych i okolicznościowych, zajęcia umożliwiające realizację programów własnych i innowacji poszerzających podstawę programową, zabawy wspierające wielostronny rozwój dziecka; udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej;  | 
		
| 
			 13:20– 13:45  | 
			
			 Czynności samoobsługowe. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. Przygotowanie do obiadu  | 
		
| 
			 13:45- 14:15  | 
			
			 Obiad  | 
		
| 
			 14:15-16:30  | 
			
			 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości, zabawy paluszkowe, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Rozchodzenie się dzieci;v  | 
		
Zajecia dodatkowe:
język angielski: środa
zajecia sportowe na hali UZ: co drugi piątek
zajecia ruchowe- FizjoKids UZ: poniedziałek, wtorek
terapia logopedyczna: wtorek, czwartek
zajecia korekcyjno-kompensacyjne: czwartek
religia: wtorek,środa