Tematyka tygodnia 11.03.-15.03.2024 r.
„Pogoda marcowa”
W tym tygodniu dzieci:
− określą swój nastrój
− wysłuchają opowiadań Stanisława Karaszewskiego „Marcowy dzień” oraz Wiktorii Kowal[1]skiej i Macieja Ciechomskiego „Mieszanie kolorów”
− dowiedzą się, co oznacza powiedzenie „W marcu jak w garncu”
− uzupełnią kalendarz pogody
− odkryją literę u, U w toku zabaw − poznają literę u, U: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− rozwiążą zagadki
− wysłuchają i nauczą się piosenki „Wołanie wiosny”
− poznają zwiastuny wiosny
− będą doskonalić liczenie
− wykonają masażyki
− będą rozwijać orientację przestrzenną
− zasieją nasiona
− dowiedzą się, czego roślina potrzebuje do życia
− dowiedzą się, dlaczego niektóre przedmioty toną, a inne nie
− dowiedzą się, co to znaczy „Ubierać się na cebulkę”
− wykonają pracę plastyczną „Jakie ubrania nosimy w marcu?”
W piątek wychodzimy na zajęcia pokazowe do Szkoły Podstawowej nr 7 .