Tematyka tygodnia 11.03.-15.03.2024 r.

„Pogoda marcowa”

 

W tym tygodniu dzieci:

− określą swój nastrój

− wysłuchają opowiadań Stanisława Karaszewskiego „Marcowy dzień” oraz Wiktorii Kowal[1]skiej i Macieja Ciechomskiego „Mieszanie kolorów”

 − dowiedzą się, co oznacza powiedzenie „W marcu jak w garncu”

 − uzupełnią kalendarz pogody

 − odkryją literę u, U w toku zabaw − poznają literę u, U: małą i wielką, drukowaną i pisaną

 − rozwiążą zagadki

− wysłuchają i nauczą się piosenki „Wołanie wiosny”

 − poznają zwiastuny wiosny

− będą doskonalić liczenie

− wykonają masażyki

 − będą rozwijać orientację przestrzenną

− zasieją nasiona

 − dowiedzą się, czego roślina potrzebuje do życia

− dowiedzą się, dlaczego niektóre przedmioty toną, a inne nie

 − dowiedzą się, co to znaczy „Ubierać się na cebulkę”

 − wykonają pracę plastyczną „Jakie ubrania nosimy w marcu?”

 

W piątek wychodzimy na zajęcia pokazowe do Szkoły Podstawowej nr 7 .