Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „co MA RĘKA DO "GADANIA" -o wpływie funkcji ręki w rozwoju mowy dziecka. LogoPatka prostagadka iprosta gadka facebook.com/prostagadka”

Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby, dziecko i tekst „Prawidłowo wykształcona funkcja ręki umożliwia i przyspiesza rozwój mowy. Można tego dokonać poprzez odpowiednią stymulację dłoni, co prowadzi do pobudzania ośrodka w mózgu odpowiedzialnego za funkcje percepcyjne motoryczne dłoni, wpływając pośrednio na aktywizację ruchowego ośrodka mowy. LogoPatka prostagadka iprosta gadka HAREO ILD r”

Może być grafiką przedstawiającą tekst „Kształtowanie się motoryki złożonymi A w precyzyjnej jest procesem skomplikowanym, zaczyna się już okresie życia płodowego. Rozwój umiejętności manualnych pozostaje w ścisłej korelacji z całym rozwojem psychomotorycznym dziecka, a więc i z rozwojem mowy. Dzieje się tak dlatego, i „motoryka precyzyjna oraz komunikacja językowa to funkcje zaliczające się do tzw. wyższych czynności mózgowych sterowanych przez procesy korowe. LogoPatka iprostagadka gadka”

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „w jaki sposób możemy usprawniać dziecięce dłonie? rysowanie i malowanie przeróżnymi przyborami na różnorodnych powierzchniach, strukturach oraz materiałach odkręcanie, zakręcanie słoików, nakrętek lepienie, wałkowanie, ugniatanie, rzeźbienie z plasteliny, ciastoliny, modeliny, masy solnej, masy piaskowej wycinanie, wydzieranie, wyklejanie zgniatanie, formowanie, ugniatanie kulek z papieru, gazet itp. chwytanie oraz przenoszenie małych przedmiotów paluszkami, pęsetką, spinaczami, zabawa gniotkami LogoPatka iprosta gadka nawlekanie, przewlekanie koralików mieszanie, przesypywanie, przelewanie piasku, ryżu, kaszy, wody zabawy paluszkowe”